maanantai 21. lokakuuta 2013

Tilda-arvoitus

Hiphei. Pienellä päiväreissulla ollaan Tampereella, ja mikäs tässä on ajellessa, kun on iltaan asti aikaa. Onneksi eivät luvanneet lumimyräkkää, kun se ei ole yhtään mukavaa, varsinkaan pimeässä. Perinteiseen tapaan evästä on pakattu aamulla laukkuun pienen komppanian verran. Eihän ne kuitenkaan matkalla kaikki mene, mutta pääasia on, että eivät lopu kesken. Olen varmasti epäkiitollinen asiakas paikallisille levähdyspaikoille, kun on omat eväät mukana. Toisaalta perillä sitten syödään mukavissa kahviloissa ja ravintoloissa herkkuja.

Listalla on ollut kaikenlaista pientä hankittavaa. Jotain pientä kylppäriin, kenties jotain joulua varten, pehmoinen tuliainen, pieniä herkkuja. Olin aikaisemmin innokas ostamaan vaatteita eri kaupungeista. Nykyään olen vähän laiska menemään sovituskoppeihin. Varsinkin kylmillä säillä ei oikein haluaisi lähteä vaaterumbaan. Tähän on vaikuttanut varmasti myös verkkokauppojen kätevyys.

Nytpä sitten pieni kuva-arvoitus. Tilda-tytteli on tässä kädet levällään, mutta miksi?

Vaihtoehdot:

a) " Sain näin suuren hauen ongella kesällä!"
b) " Auts. Mun sormet jäi kakkupinon väliin!"
c) " Mun kampaus on nyt pilalla, enkä voi lähteä mihinkään!"
d) Jokin oma vaihtoehto :)

Noniin. Matka jatkuu. Tuliaisia ja kuulumisia sitten myöhemmin lisää.


Kuva: Tone Finnanger, Tildan ateljeessa

9 kommenttia:

  1. vaihtoehto D: "tule tänne, niin saat isooooooooooooon halin"!

    VastaaPoista
  2. kaukkupinon välissä näyttäs kätönen olevan :D

    VastaaPoista
  3. C:Mun kampaus on nyt pilalla,enkä voi lähteä mihinkään!-Ritva

    VastaaPoista
  4. Tilda on kuin minä: käsi kakkusten väliin ja ei muuta kun hiljalleen hilaamaan omaan nurkkaukseen jossa voi rauhassa mutustaa ;) Hauska kuva ja kivaa iltaa!

    VastaaPoista
  5. Mukavalta reissulta kuulostaa :) Ja Tildalla on selvästi jäänyt käsi kakkupinon väliin, herkkuvarkaissakos lie ollut ;)

    VastaaPoista
  6. Ilman muuta B on oikea vastaus ....tai sitten D, Rakastan sinua näin paljon...:)

    VastaaPoista
  7. Oih, miten ihania vastauksia. Tilda on sen verran arvoituksellinen hahmo, että kaikkea voi sattua kohdalle.

    VastaaPoista

Pieni viesti on suuri ilo. Ihanaa päivää sinulle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...