lauantai 4. toukokuuta 2013

Aloittelijan treeni-menu

Oikein naurattaa, kun katson tätä kuvaparia. Kahvakuula ja pizzaa. Oikeesti. No niin siinä sitten kävi. Kävin tänään reippaasti sauvakävelyllä, ja päätin sitten testata tällaista kodin uutta tulokasta. Käsi- ja hartialihakset eivät ole hääppöisessä kunnossa, joten niitä pitäisi vähän vahvistaa.

Mietin, että tällainen moukari ei taida meikäläiselle sopia, enkä mitään ohjeitakaan netistä käynyt katsomassa. Siitä sitten lähdin kiskomaan, jos kadonnut hauis alkaisi kurkkia esiin. Katsotaan nyt sitten, kuinka kipeät lihakset on huomenna. Mitkä lihakset? No eihän sellainen voi olla kipeä, mikä puuttuu kokonaan ;)

Onkohan tämä naiselle liian painava kuula...Aika painavalta tuntui. Ehkä neljä kiloa voisi riittää. No tällä tarvii vähemmän toistoja, kun ei jaksa :)


Olin rehkinyt niin hienosti, että mielestäni ansaitsin pizzan palkinnoksi. Huomenna tulee vieraita, ja tänään on uuni ollut kuumana leipomuksista. Ei siinä sitten tullut mitään erikoista enää kokkailtua, joten onneksi on saatavissa pika-apua. Tässähän on selvästi kaikki tarvittavat rakennusaineet lihaksille. No. proteiinia ei ehkä tarpeeksi, mutta eikös treenin jälkeen pidä tankata hiilareita?

Rentoa lauantai-iltaa toivotellen!


2 kommenttia:

  1. Silloin tällöin pizza tekee hyvää :) Kahvakuulailu on rankkaa puuhaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävänkin tehokasta treeniä tulee kahvakuulalla:) Pitäisi vaan saada sellainen säännöllisyys ja rutiini tekemiseen.

      Poista

Pieni viesti on suuri ilo. Ihanaa päivää sinulle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...