tiistai 26. helmikuuta 2013

Tykkään - en tykkää - tykkään

Mun ei niin mitenkään pitänyt ostaa näitä korviksia. Ensimmäisellä kerralla jätin ne ostamatta. Toisella kerralla menin kassalle asti ja palasin takaisin, kun tulin järkiin. Kolmannella kerralla olin VIP-asiakasillassa, ja sain ilmaiskupongin. Sitten mulla ei ollut enää tekosyytä jättää turhake ostamatta. Sitten vain jotenkin huomasin antavani ne myyjälle, se sujautti ne pussiin, ja mä kannoin ne kotiin, ja niin siinä sitten kävi :) Kaikki tapahtui niin nopeasti, ja nyt sitten on jo myöhäistä perua.

Olen selvästikin sitten luopio, kuriton shoppailija, jolla on heikko luonne. Olen keksinyt monta syytä olla pitämättä niitä. Ja silti niissä on jotain hauskaa.Hih.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pieni viesti on suuri ilo. Ihanaa päivää sinulle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...